Νέα

7 λόγοι που κάνουν τη Rolex τόσο επιτυχημένη

Rolex logo
Το λογότυπο της rolex

Η Rolex θεωρείται από πολλούς ως το νούμερο ένα μεταξύ των μεγάλων ελβετικών κατασκευαστών ρολογιών. Γιατί;

Ο Rüdiger Bucher, Διευθύνων Διευθυντής στο γερμανικό περιοδικό της WatchTime, Chronos, απαριθμεί 7 λόγους για την επιτυχία της Rolex.

1: Φήμη

Η Rolex είναι σαφώς το πιο γνωστό από τα εμπορικά σήματα ρολογιών πολυτελείας του κόσμου. Έχετε ακούσει για αυτό ακόμη και αν δεν έχετε ακούσει ποτέ τίποτα για την Omega ή το Breitling , ή ακόμα και τον Patek Philippe. Βασικά υπάρχουν δύο ομάδες πελατών Rolex – όσοι γνωρίζουν πολλά και όσοι γνωρίζουν πολύ λίγα. Οι λάτρεις της αγοράς αγοράζουν το Rolex για την εξαιρετικά υψηλή ποιότητά του. Μπορεί να ενδιαφέρονται λιγότερο για εξαιρετικά λεπτή, περίπλοκη χειροτεχνία για να έχουν το καλύτερο all-around ρολόι για καθημερινή χρήση.

Άλλοι πελάτες της Rolex δεν γνωρίζουν πολλά για τα ρολόγια, μόνο ότι το Rolex είναι το καλύτερο. Για αυτούς το κύριο κίνητρο είναι αυτό: αν πρόκειται να φορέσετε ένα ρολόι, πρέπει να είναι ένα Rolex. Και αυτό είναι μια τεράστια φιλοφρόνηση για τον κατασκευαστή – γιατί αν και κάποιος που δεν γνωρίζει τίποτα για τα ρολόγια βλέπει ένα συγκεκριμένο εμπορικό σήμα ως “Number One”, η εταιρεία κάνει κάτι σωστό.

Ρολόι Rolex Cellini Time
Ανδρικό ρολόι Rolex Cellini Time

2: Ποιότητα προϊόντος

Η βάση για την επιτυχία της Rolex είναι η εξαιρετικά υψηλή ποιότητα των προϊόντων της που επεκτείνεται στα πολλά χρόνια της ύπαρξής της. Τα ρολόγια Rolex δείχνουν με ακρίβεια τον χρόνο και είναι ανθεκτικά και αξιόπιστα. Η διατήρηση σταθερής υψηλής ποιότητας με εκτιμώμενο ετήσιο αριθμό παραγωγής περίπου 700.000 τεμαχίων είναι μια τέχνη για τον εαυτό της.

Και είναι το πλεονέκτημα της Rolex να παραλείπει ασυνήθιστες επιπλοκές. Δεν έχει tourbillons , αιώνια ημερολόγια ή λεπτούς αναμεταδότες. Ακόμη και κινήσεις με μεγάλη εμφάνιση ημερομηνίας, ένδειξη αποθέματος ισχύος ή λειτουργία συναγερμού. Η εταιρεία επικεντρώνεται σε αυτό που κάνει καλύτερα και βελτιώνει τις λεπτομέρειες.

Αυτό ισχύει τόσο για τις κινήσεις όσο και για την θήκη. Δεν θα βρείτε μια περιστρεφόμενη στεφάνη που να αναβοσβήνει τόσο καθαρά και ομαλά όπως αυτή του Submariner ή του GMT-Master II από οποιονδήποτε από τους ανταγωνιστές της – ακόμη και από τους κορυφαίους κατασκευαστές με πολύ πιο ακριβά ρολόγια.

Ρολόγια rolex cellini
Ανδρικά ρολόγια rolex cellini

3: Καινοτομίες

Η σημασία του ονόματος Rolex συνδέεται με το γεγονός ότι το εμπορικό σήμα εισήγαγε καινοτόμα χαρακτηριστικά αρκετά νωρίς, τα οποία έχουν κάνει το ρολόι κατάλληλο για καθημερινή χρήση.

Το 1914 ο ιδρυτής της Rolex Hans Wilsdorf υπέβαλε μια ρολόι χειρός στο διάσημο παρατηρητήριο Kew-Teddington για την πιστοποίηση χρονομέτρων . Σήμερα η δοκιμή χρονομέτρου (που διεξάγεται από το ελβετικό ινστιτούτο COSC) έχει γίνει ένα πρότυπο για εσωτερικούς μηχανικούς κινητήρες Rolex.

Το 1927 εισήχθη το πρώτο αδιάβροχο ρολόι χειρός και ο μηχανισμός αυτόματης περιέλιξης ακολούθησε μερικά χρόνια αργότερα – για να εξασφαλιστεί η αντοχή σε νερό ενός ρολογιού, δεν θα έπρεπε να είναι απαραίτητο να τραβάτε το στέμμα κάθε μέρα. Αυτά τα δύο χαρακτηριστικά αντανακλώνται στο όνομα του προϊόντος “Oyster Perpetual”, το οποίο διακοσμεί σχεδόν κάθε Rolex.

Το Datejust, που εισήχθη το 1945, ήταν το πρώτο ρολόι που συνδυάζει και τα τρία χαρακτηριστικά – αυτόματη περιέλιξη, ανθεκτική στο νερό κάσα και πιστοποιητικό χρονομέτρου. Μαζί με το παράθυρο της ημερομηνίας ονομάτων, έχει όλα τα απαραίτητα.

Κίνηση Rolex-Daytona 4130
Κίνηση χρονογράφου Rolex-Daytona 4130

4: Σχεδιασμός και αναγνώριση

Η καθημερινότητα ενός ρολογιού είναι συνάρτηση του σχεδιασμού του. Το στρογγυλό σχήμα ενός Rolex συμβάλλει στην αντοχή του στο νερό και στην ανώτερη αναγνωσιμότητά του. Προσθέστε σε αυτό ένα κεντρικό δείκτη δευτερολέπτων και το μεγεθυντικό φακό του Cyclops (μια άλλη εφεύρεση του Hans Wilsdorf).

Οι υπάρχουσες συλλογές διατηρούνται και βελτιώνονται συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Αυτό υποστηρίζεται από τον εμπειρογνώμονα της Rolex, Percy Christian Schoeler, ιδρυτής των γλωσσικών γλωσσών Luxify και RLX-Forum στη γερμανική γλώσσα: “Μόνο πολύ προσεκτικές τροποποιήσεις στον εικονικό σχεδιασμό συλλογών μεμονωμένων μοντέλων κατά τη διάρκεια των δεκαετιών οδήγησαν σε υψηλό βαθμό αναγνώρισης”.

Δεν υπάρχουν ξαφνικές αλλαγές σχεδιασμού, ακόμη και τα μεγέθη των θυρίδων αλλάζουν πολύ σταδιακά. Χαρακτηριστικά στοιχεία σχεδίασης όπως η αυλακωτή στεφάνη, οι δείκτες της Mercedes, ο μεγεθυντικός φακός Cyclops και το βραχιόλι Oyster αποτελούν μέρος πολλών διαφορετικών μοντέλων και έχουν σπάνια υποστεί αλλαγές, έτσι ώστε ένα Datejust ή ένα Submariner σήμερα μοιάζει πολύ με προηγούμενα μοντέλα. Γι ‘αυτό είναι πάντα εύκολο να αναγνωρίσετε ένα Rolex από απόσταση.

Ο ειδικός του ρολογιού Gisbert L. Brunner αποκαλεί αυτόν το κανόνα “10 μέτρων” – και δεν είναι μόνο οι ειδικοί που τον αναγνωρίζουν.

Ρολόι Rolex Yacht-Master
Ανδρικό ρολόι Rolex Yacht-Master

5: Σταθερότητα της αξίας

Τη στιγμή που αγοράζετε ένα αυτοκίνητο, πέφτει σε αξία κατά το ήμισυ. Το γεγονός αυτό ισχύει σε μικρότερο βαθμό για τα ρολόγια – εκτός από το Rolex. Για τα αθλητικά μοντέλα υψηλής ζήτησης από ανοξείδωτο χάλυβα τουλάχιστον (αν και αυτό είναι μια πιο ασταθής κατάσταση για τα χρυσά μοντέλα Oyster και τα κομψά χρυσά ρολόγια Cellini), είναι δυνατόν να πάρουμε λίγο λιγότερα ή ίσως ακόμη περισσότερα από την αρχική τιμή αγοράς.

Αυτό είναι ένα ελκυστικό σημείο για κάθε πελάτη – ανεξάρτητα από το αν αγοράζουν το ρολόι για τον συγκεκριμένο λόγο ή οποιοδήποτε άλλο. Είναι καθησυχαστικό να γνωρίζετε ότι έχετε κάνει σοφή απόφαση.

6: Τιμές δημοπρασίας

Η σταθερότητα των τιμών των χρησιμοποιημένων αλλά σχετικά νέων ρολογιών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις υψηλές τιμές που επιτυγχάνουν τακτικά τα παλαιότερα ρολόγια Rolex σε δημοπρασία. Μετά τον Patek Philippe, το Rolex είναι η επόμενη πιο καυτή μάρκα. Υπάρχουν χιλιάδες παραδείγματα επιτυχίας με πλειστηριασμούς με ρολόγια Rolex τις τελευταίες δεκαετίες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι τιμές έχουν φτάσει σε ζαλάδα.

Πίσω στον Οκτώβριο, στην πραγματικότητα, ένα Rolex Daytona που ανήκει στον ηθοποιό Paul Newman έγινε το πιο ακριβό ρολόι που πωλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία, συμψηφίζοντας 15,5 εκατομμύρια δολάρια στη δημοπρασία Phillips ‘New York “Winning Icons”. Αυτό κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ για το πιο ακριβό ρολόι Rolex που πωλήθηκε ποτέ, ένα Ref. 6062 με την τριπλή εμφάνισή της (ένδειξη ημερομηνίας δείκτη, ημέρα της εβδομάδας και μήνα σε ανοίγματα παραθύρων) με μια μαύρη πλάκα και διαμάντι που κάποτε ανήκε στον Bao Dai, τον τελευταίο αυτοκράτορα του Βιετνάμ. Πωλήθηκε τον περασμένο Μάιο στο Phillips στη Γενεύη για περισσότερα από 5 εκατομμύρια δολάρια.

Ρολόι Rolex Yacht-Master RG lume
Ανδρικό ρολόι Rolex Yacht-Master RG lume

7: Τεχνητές ελλείψεις

Το αποκορύφωμα της επιθυμίας επιτυγχάνεται όταν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο. Το διάσημη Daytona  είναι για πολλούς ένα τέτοιο αντικείμενο πόθου, από τότε που μια πρώιμη έκδοση εμφανίστηκε στον καρπό του αστέρος του Χόλιγουντ, Paul Newman. Η Rolex τροφοδοτεί με λίγα κομμάτια σε πολλά μοντέλα και σε καταστήματα που αναμένει να τα πουλήσει. Το αποτέλεσμα είναι μεγάλες λίστες αναμονής. Το (συχνά άκαρπο) κυνήγι για το πιο επιθυμητό ρολόι του κόσμου προσθέτει αξία στον μύθο της Rolex.

3 σκέψεις στο “7 λόγοι που κάνουν τη Rolex τόσο επιτυχημένη”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *