Παρουσιάστηκε στο Baselworld το 2012, καθώς το Sky-Dweller έχει παραμείνει η πιο περίπλοκη αναφορά στον κατάλογο των Rolex, αλλά δεν ήταν ακριβώς η πιο σπορ επιλογή, όπως θα περίμενε κανείς από τη στεφάνι του Dweller, που αναπτύχθηκε εδώ ως μια περιστρεφόμενη επιφάνεια που ονομάζεται Ring Command.
Είναι εκπληκτικό το τι μπορεί κάνει ένα νέο σετ ελαστικών για ένα αυτοκίνητο και σε αυτήν την περίπτωση, όπως έκανε το Oysterflex για το Daytona και το Yacht-Master, έδωσε μια υγιή δόση νεανικής σύνθεσης πολυτέλειας στο Sky-Dweller. Δεν είναι μόνο ο καινούργιος τόνος crossover του ρολογιού καθώς όσοι έχουν φορέσει το Oysterflex θα πρέπει ήδη να είναι πολύ καλά εξοικειωμένοι με την εντυπωσιακή άνεση και τη δυνατότητα προσαρμογής, χάρη στην προσθήκη του κουμπιού GlideLock, το οποίο μεταφέρθηκε από τις καινοτομίες του μπρασελέ της Rolex. Το Oysterflex παίρνει το όνομά του από ένα ζευγάρι εύκαμπτων λεπίδων από κράμα τιτανίου-νικελίου ενσωματωμένο στον ιμάντα, τα οποία διατηρούν περαιτέρω τη συνολική ακαμψία του, επιτρέποντάς να υποστηρίζει ψηλότερες ή βαρύτερες κεφαλές στα ρολόγια. Αυτή είναι μια ιδιαίτερα σημαντική λεπτομέρεια όσον αφορά το Sky-Dweller 42 mm, το οποίο έχει πάχος 14 mm και φέρει σημαντικό βάρος στον καρπό όταν χυτεύεται σε πολύτιμα μέταλλα όπως το Everose.
Από τότε που η Hublot έκανε τη δήλωση για την αποστολή τους, και η Audemars Piguet πήρε την ιδέα, η σύνδεση του χρυσού και του καουτσούκ έχει γίνει πολύ περισσότερο από μια τάση ή περιθώριο ένοχης απόλαυσης γιατί, αντιπροσωπεύει μια πολύ πιο νεανική προσέγγιση στον ορισμό πολυτέλεια για ορισμένους θαυμαστές ρολογιών και είναι μια στάση που η Rolex εξακολουθεί να είναι πολύ χαρούμενη. Το Everose Yacht-Master στο OysterFlex είναι μια εξαιρετική επιλογή, που ξεχωρίζει σε παγκόσμιο επίπεδο.